Bangkok Thailand verslag 1 - Reisverslag uit Bangkok, Thailand van Anne&Nick - WaarBenJij.nu Bangkok Thailand verslag 1 - Reisverslag uit Bangkok, Thailand van Anne&Nick - WaarBenJij.nu

Bangkok Thailand verslag 1

Door: Anne & Nick

Blijf op de hoogte en volg Anne&Nick

21 Juni 2014 | Thailand, Bangkok

Phoe phoe na een lange reis eindelijk aangekomen. Gister ochtend om half 10 thuis weg gegaan en vanochtend om 8 uur waren we in het hotel in Bangkok. We hebben een goede vlucht gehad zonder vertraging of turbulentie. Na aankomst hebben we een taxi gepakt naar het hotel. Bangkok geeft wel een wisselende indruk, mooie hoge gebouwen maar daarnaast ook kleine zelf gebouwde hutjes. Het hotel bevalt goed, het is schoon en we hebben een goede kamer. We hebben vandaag al een duik genomen in het zwembad op het dak. Na aankomst in het hotel zijn we rond gaan lopen in de stad. Het is wel erg wennen want het stinkt hier enorm en iedereen spreekt je aan. Tot nu toe gelukkig nog geen mensen met slechte bedoelingen tegen gekomen, de mensen zijn erg vriendelijk! We hebben een boot tocht gemaakt langs de paleizen en de floating market. De floating market is erg leuk om te zien, allemaal kleine bootjes met vrouwtjes die eten of spulletjes verkopen. Ook de lokale bevolking komt op deze markt. Wat we alleen niet hadden verwacht is dat er ook veel krokodillen in het water zitten, één van zeker 2 meter vlak naast ons bootje die we pas op het laatste moment zagen! De huisjes langs de rivier zijn gebouwd op houten paaltjes waarvan je denkt dat ze elk moment in kunnen storten. Na de boot tocht zijn we gewoon door Bangkok gaan lopen en hebben we op terrasjes gezeten. Foto's komen nog, eerst moet ik ergens een WiFi adapter zien te vinden!

XX Nick en Anne

• 21 Juni 2014 - 21:55

Nicolet:

Hoi Nick en Anne,

Leuk verslag en fijn om wat van jullie te horen. Geniet ervan en kijk goed uit.

Veel plezier Arie en Nicolet xxxx

• 21 Juni 2014 - 22:12

Jana En Julia:

Hoi Nick en Anne!

Zo te horen hebben jullie al een druk programma gehad de eerste dag!
    Zijn erg jaloers haha! Veel plezier en zijn benieuwd naar de foto's en naar
    meerdere reisverslagen haha xxxxxx

• 22 Juni 2014 - 00:55

Arjan:

Leuk Anne, ik ga je verslag iedere keer lezen. Veel plezier en buiten Bangkok gaat het wel rustiger worden.