Chiang Mai - Pai Thailand reisverslag 4 - Reisverslag uit Chiang Mai, Thailand van Anne&Nick - WaarBenJij.nu Chiang Mai - Pai Thailand reisverslag 4 - Reisverslag uit Chiang Mai, Thailand van Anne&Nick - WaarBenJij.nu

Chiang Mai - Pai Thailand reisverslag 4

Door: Nick & Anne

Blijf op de hoogte en volg Anne&Nick

05 Juli 2014 | Thailand, Chiang Mai

Het is al een tijdje geleden dat we een reisverslag hebben geschreven! Vanaf chiang mai hebben we een scooter gehuurd en zijn naar pai gereden. Een lange tocht door de bergen (150km). Pai is erg leuk, het is een kleiner plaatsje waar je je al snel op je gemak voelt! De eerste nacht hebben we een vreselijk huisje gehad, de spinnenwebben zaten op het plafond en ik heb geen oog dicht gedaan! We zijn de dag daarna gelijk naar een ander hotel gegaan! Savonds zijn we naar een jazz bar gegaan en hebben in een barretje langs de rivier Nederland gekeken. De overwinning hebben we daarna nog met Yillis gevierd in een cafe. We zijn nog een paar dagen in pai gebleven en daarna weer de lange tocht op de scooter terug gemaakt! Op de terugweg naar Chiang Mai kwamen we een golfbaan tegen en zijn we een gaan golfen. De dag erna zijn we naar de Chiang Mai zoo geweest, waar je zelf de dieren kan voeren, zoals de jaguars! Hier hebben we ook nog panda's gezien.
We zijn van plan om zo snel mogelijk naar Laos te gaan, hopelijk as zondag

XX Nick & Anne

• 18 Juli 2014 - 19:55

Nicolet:

Hoi kids waar blijft reisverslag 5 nou en natuurlijk de mooie foto s !

Veel liefs,

Arie en Nicolet.